شناسهٔ خبر: 141395 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

بخش راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای برای اجرای باشکوه اربعین هم‌عهد می‌شود

تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش‌بینی اوج سفرهای بازگشت را در روز اربعین و روز قبل و روز بعد از آن ذکر کرد و بر حضور و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی تمامی همکاران و فعالان بخش راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در ایام منتهی به اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این‌که امسال برای اجرای هر چه باشکوه‌تر اربعین هم‌عهد می‌شویم، گفت: خادمی اهل بیت(ع) و زوار امام حسین(ع) افتخاری برای همه فعالان حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای است و تمام کسانی که برای تسهیل سفر و تامین آرامش و ایمنی زوار حضرت تلاش می‌کنند، خادم الحسین هستند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این‌که عمده‌ ترددها در ایام اربعین از مرز شهید سلیمانی انجام خواهد شد، گفت: با توجه به این که مرزهای خسروی و شهید سلیمانی، نزدیک‌ترین مرزها به نجف اشرف و کربلای معلی هستند، انتظار می‌رود بیشترین درخواست و تقاضای سفر و حجم ترافیک حمل و نقل عمومی و شخصی را در این مرزها داشته باشیم.

تیموری افزود: بر اساس پیش‌بینی ها در بازه زمانی یک هفته مانده به اربعین در مسیر رفت، زمان اوج تردد زائران خواهد بود و امسال عملکرد مرز خسروی بر روی تعداد مسافران پایانه مرزی شهید سلیمانی اثرگذار خواهد بود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی پیش‌بینی اوج سفرهای بازگشت را در روز اربعین و روز قبل و روز بعد از آن ذکر کرد و بر حضور و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی تمامی همکاران و فعالان بخش راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در ایام منتهی به اربعین حسینی تاکید کرد.