شناسهٔ خبر: 14144 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در تهران صورت گرفت:

گشایش نخستین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی‌های نوین ساختمانی

نمایشگاه ساختمان نخستین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوین ساختمانی، سازه و نما با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا٬ حسین اسفهبدی روز یکشنبه این نمایشگاه را که با هدف توسعه فناوری ها و تکنولوژی های نوین در ساختمان سازی، توجه به مقاوم و سبک سازی ساختمان ها، توجه ویژه به زیباسازی شهری متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی برپا شده ، افتتاح کرد .

معرفی خلاقیت ها و ظرفیت های کشور در حوزه صنعت ساختمان، تبادل فناوری محصولات میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی، آشنایی تولیدکنندگان و صنعت گران با نوآوری ها، پیشرفت های سازه ها و نماهای ساختمانی در سایر کشورهای پیشرفته و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی صنعت ساختمان از ویژگیهای این نمایشگاه است.

بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای فرانسه، چین، ترکیه، ایتالیا و امارات متحده عربی، در این نمایشگاه حاضر شده‌اند و تازه ترین و پیشرفته ترین طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های خود را در سه حوزه سازه ها، نماها و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه کرده و در معرض دید علاقه مندان قرار داده‌اند.

همچنین در این نمایشگاه مجموعه های خدمات مشاوره طراحی، معماری و دکوراسیون و مجموعه های مربوط به ساختمان های هوشمند، ساختمان های انرژی صفر، بهینه‌سازی فضای پارکینگ و موسسات ارائه دهنده سیستم های جامع مدیریت آپارتمان به ارائه خدمات خود پرداخته‌اند.

برگزاری چند نشست علمی و آموزشی با حضور صاحب نظران و اساتید دانشگاه ها و حضور برخی از وزیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران و معاونان شهرداری‌ها، برخی از اعضا شوراهای اسلامی شهرها، مجتمع سازان و دانشجویان از برنامه های جانبی این نمایشگاه است که از امروز تا ۲۰ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ آماده حضور علاقه‌مندان است.

نظر شما