شناسهٔ خبر: 141512 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان برگزار شد

راه آهن آذربایجان جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان با حضور مدیرکل، فرماندهی پلیس راه آهن آذربایجان، معاونین، روسای ادارات، گروه‌ها و واحدها در سالن پیامبر اعظم ( ص) این اداره کل برگزار شد.

قربانی مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان ضمن خیر مقدم خدمت اعضای حاضر در جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان که با حضور مدیرکل، فرماندهی پلیس راه آهن آذربایجان، معاونین، روسای ادارات، گروه‌ها و واحدها در سالن پیامبر اعظم ( ص) این اداره کل برگزار شد، گفت: از همه عزیزانی که در برگزاری عزاداری مراسم دهه اول محرم در کوی منازل سازمانی راه آهن تبریز و همچنین در تشکیل و ایجاد موکب باب الحسین (ع) در میدان راه آهن مشارکت کردند کمال قدردانی را دارم.

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان ضمن تبریک روز خبرنگار تاکید کرد اعضای شورای اداری با مشارکت و همکاری واحد روابط عمومی فعالیتها و اقدامات خود را منعکس کنند.

قربانی ضمن اشاره به جلسه شورای مدیران پیام تشکر و قدردانی مدیر عامل محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تلاشها و زحمات شبانه روزی همه همکاران مخصوصا همکارانی که در خط مقدم حمل و نقل باری و مسافری هستند را ابلاغ کرد.

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان در ادامه افزود: ما در هر محیط کاری، فنی یا اداری کار می کنیم راههای بهتری برای انجام کار وجود دارد ولی متاسفانه شاهد این هستیم که عده ای همان روند قبلی را ادامه میدهند. و این برای سازمان یک آسیب محسوب می شود که بایستی هم ازتجربیات نفرات قدیمی استفاده بکنیم و هم به دنبال جوان گرایی و تحول باشیم.

قربانی از اعضای شورای اداری خواست در انجام کارها از روش آزمون و خطا و روزمرگی پرهیز کنند و در این راستا نباید از تجربیات همکاران قدیمی تر چشم پوشی کرد.

در خاتمه این جلسه قربانی ضمن اهدایی لوح تقدیر با بیان سخنانی مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات همکاران بازنشسته صمد رنج ور معان فنی و زیربنایی، صابر علی خلیلی رئیس گروه ایمنی و نظارت بر شبکه، محمدرضا علیزاده معاون اداره امور مالی و اموال، داود علی نجاتی کارشناس مئسول ایمنی و نظارت برشبکه و ایمان احمدیان کارشناس مسئول اداره منابع انسانی ورفاه و نماینده ایثارگران این اداره کل اعلام کرد.