شناسهٔ خبر: 141529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

شهدای مدافع حرم نماد بصیرت جوانان امروز

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمد امین کریمیان» عنوان کرد: شهدای مدافع حرم نماد بصیرت جوانان امروزند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان در این دیدار که به مناسبت روز شهدای مدافع حرم برگزار شد ، با تاکید بر اینکه ما باید پاسدار خون شهیدان باشیم و شهدای مدافع حرم،از جمله شهید کریمیان، جزو شهیدان خاص محسوب می‌شود گفت: رشادت های شهدای عزیز ما از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و هیچگاه پایان نمی یابد.

وی ادامه داد : رسالت سنگینی بر دوش تمام بازماندگان است. همه تلاشمان این است که درهرسنگری که هستیم، بهترین عملکرد را داشته ، چون ما باید درقبال خون این بزرگواران، هم در دنیا و هم در آخرت پاسخگو باشیم.

جهانیان افزود : امروزه رسالت ما علاوه بر اجرای دقیق و جهادی وظایف ذاتی و اداری ، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و دیگر عزیزانی است که جان شیرین خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا نمودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد : قطعا شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران الگوهای اخلاقی و کاری راهداران هستند و این عزیزان نیز همچون الگوهای خود هدفی جز خدمت ، امنیت و آسایش برای هموطنانشان ندارند.