شناسهٔ خبر: 141555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک به بهره‌برداری می‌رسد

رفع گره ترفایکی پل فردیس پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک صبح روز یکشنبه، ۲۲ مرداد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از افتتاح پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک خبر داد و اظهار کرد: این پروژه فردا، با حضور داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای رفع گره ترافیکی این محدوده از آزادراه پروژه‌ای در سه فاز تعریف شده است که فاز اول این پروژه در قالب احداث کنارگذرشمالی پل فردیس با اعتباری بالغ بر۳۵ میلیارد تومان  قبل از عید به بهره‌برداری رسید.

این مسئول بیان کرد: فاز دوم این پروژه نیز که شامل تعریض پل رودخانه کرج و اضافه‌کردن دوباند به آزادراه کرج- تهران با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان تکمیل شده است و فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

زندی‌فر توضیح داد: فاز سوم این پروژه نیز که شامل اصلاح رمپ و لوپ پل فردیس و اضافه‌کردن یک باند به جاده مخصوص است با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به زودی تکمیل می‌شود که با پایان این پروژه‌ها پیش‌بینی می‌شود ۸۵ درصد از بار ترافیکی محدوده پل فردیس به ویژه درساعات صبحگاهی رفع می‌شود.