شناسهٔ خبر: 141562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار :

خانه‌دار کردن مردم برای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با ارزش است

تبریک روز خبرنگار خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: خانه‌دار کردن مردم و کسب رضایت آنها برای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با ارزش است و طی هفته دولت خبرهای خوشی برای مردم داریم و تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری فارس زنجان، گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در اطلاع رسانی پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارند.

وی با بیان اینکه تنوع کار در راه وشهرسازی بالا است، ابراز کرد: این اداره کل در اجرای پروژه‌های مسکن، راه، شهرسازی و بازآفرینی فعال است و باید اقدامات انجام گرفته در این بخش‌ها به مردم گفته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن طرح بسیار بزرگی است، گفت: مسکن یکی از کالاهای مهم و اساسی مردم است و دولت سیزدهم نسبت به تامین مسکن مردم نیز طرح نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه در اجرای این طرح عظیم همه دستگاه‌های اجرایی دخیل هستند، بیان داشت: پیشرو بودن استان زنجان در اجرای پروژه مهم نهضت ملی مسکن در زنجان به دلیل وحدت و همدلی ایجاد شده توسط استاندار و مسئولین استانی است.

وی تاکید کرد: پیشبرد و اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن را یک وظیفه حقوقی دستگاهی برای خود نمی‌دانیم بلکه به دنبال خانه دار کردن مردم هستیم و برای تحقق آن هم با تمام توان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه خانه‌دار کردن مردم و کسب رضایت آنها برای ما با ارزش است، ابراز کرد: طی هفته دولت خبرهای خوشی برای مردم داریم و تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌ شود.