شناسهٔ خبر: 141565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار:

بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

اسماعیلی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان طی هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد و مابقی نیز طبق برنامه ریزی ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی در بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار، از خبرگزاری ایرنا بابت اطلاع رسانی خبرهای بخش مسکن و راه قدر دانی کرد و گفت: این رسانه در همه حال همراه ما بوده است.

وی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان آماده تعامل بیشتر با خبرگزاری ایرنا است و این دستگاه اجرایی با توجه به شرح وظایف خود، گروه‌های هدف زیادی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه هدف خبرگزاری ایرنا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، گفت: جامعه هدف این اداره کل در بخش مسکن زیاد است.

اسماعیلی با بیان اینکه اطلاع رسانی رسانه‌های گروهی در بخش نهضت ملی مسکن اهمیت زیادی دارد و قدردان زحمات آنها هستیم، افزود: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان همکاری‌های خوب و نقش اثرگذاری دارند، بیان داشت: برای تحقق برنامه دولت در بخش طرح نهضت ملی مسکن همه باید با اداره کل راه و شهرسازی استان همراه باشند تا این طرح ملی به نتیجه مطلوبی برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: شهرداری، نظام مهندسی و شبکه بانکی و سایر دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح ملی بسیار همراه هستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن طی هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد، گفت: مابقی نیز طبق برنامه ریزی ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح همه دستگاه‌های اجرایی دخیل هستند و به خصوص رسانه‌ها نقش موثری دارند.