شناسهٔ خبر: 141579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دیدار با جمعی از رسانه ها خبر داد:

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای اربعین در خراسان شمالی

دیدار با اصحاب رسانه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار در صدا و سیما، خبرگزاری های ایسنا و فارس، روزنامه جام جم و پایگاه خبری تحلیلی پارتیان امروز، حضور یافت و ضمن تبریک و خداقوت به مدیران مسئول و خبرنگاران از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای اربعین در استان به مقصد پایانه‌های مرزی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می کنیم تا امسال نیز مانند سال گذشته در این زمینه موفق باشیم.

وی ‌افزود: رایزنی هایی نیز انجام شده تا در صورت نیاز از ظرفیت ناوگان برخی دستگاه های اجرایی و شهرداری برای جا به جایی زائران اربعین استفاده شود.وی اظهارکرد: با توجه به این که برخی زائران اربعین با وسیله شخصی به مرز می روند امسال قرار است طرح پویش استفاده از ظرفیت خودوهای شخصی نیز بهره مند شویم و این افراد از آشنایان و یا اطرافیان خود را که عازم این سفر معنوی هستند با خود همراه کنند.

وی افزود: با اجرای این پویش، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای جا به جایی زائران اربعین تقویت می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارامیدواری کرد: تا پایان امسال با کمک استانداری، فرمانداری ها، سازمان مدیریت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ۹۰ کیلومتر را روستایی در استان روکش و آسفالت شود.مشتری ادامه داد: برای بهسازی و احداث راه های روستایی، پیمانکار جدید به کارگیری و اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی گفت: رسانه ها با انعکاس مشکلات مردم به دستگاه های اجرایی و پیگیری مطالبات مردمی همچنین انتشار اقدامات دستگاه ها موجب امیدبخشی در جامعه می شوند.

وی با تقدیر از عملکرد رسانه ها اضافه کرد: ارتباط رسانه ها و دستگاه های اجرایی ضروریست و به رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر به محرومان و احاد جامعه کمک خواهد کرد.