شناسهٔ خبر: 141583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

داره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

ثبت بیش از ٣٠ میلیون تردد در سطح محورهای استان هرمزگان

ثبت بیش از ٣٠ میلیون تردد در سطح محورهای استان هرمزگان بر اساس تحلیل داده‌های دستگاه تردد شمار برخط منصوب در راه‌های استان، از ابتدای تیر تا ١۵ مرداد ماه بیش از ٣٠ میلیون تردد در محورهای استان هرمزگان به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: بر اساس تحلیل داده‌های دستگاه تردد شمار برخط منصوب در راه‌های استان، از ابتدای تیرماه تا ١۵ مرداد ماه سال جاری بیش از ٣٠ میلیون تردد در محورهای استان هرمزگان به ثبت رسیده است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ، از ابتدای تیر ماه امسال حدود ١ میلیون و چهارصد هزار انواع وسیله نقلیه به استان وارد و ۱ میلیون و ٢٠٠ هزار دستگاه از استان خارج شده است.

خزایی در خصوص سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راه های استان بیان داشت: در ۹۳ نقطه از محورهای استان دستگاههای تردد شمار آنلاین نصب شده است و همچنین در ۸۱ نقطه نیز سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور موجود است.

خزایی تأکید کرد: مردم در بازگشت از سفرهای خود، از هرگونه عجله و شتابزدگی در سفر خود اجتناب و در صورت نیاز به اطلاعات راه‌ها شامل مسیریابی، خدمات جاده‌ای، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها از اپلیکیشن ۱۴۱ استفاده کنند و یا با شماره تلفن۲۴ ساعته ۱۴۱ تماس بگیرند.