شناسهٔ خبر: 141591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعتبارات گالیکش در دولت سیزدهم ۸ برابر شده است

گلستان-گالیکش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اعتبارات هزینه شده شهرستان گالیکش در سال ۹۹ مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده در حالی که این اعتبارات در دولت سیزدهم به ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده که رشد ۸ برابری را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در شورای اداری شهرستان گالیکش با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده شهرستان گالیکش در سال ۹۹ مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده، افزود: این اعتبارات در دولت سیزدهم به ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده که رشد ۸ برابری را نشان می دهد.

اشاره به ساخت یک باب نمازخانه در محور خوش ییلاق، افزود: ساخت دو باب نمازخانه دیگر نیز در مرحله اخذ مجوز قرار دارد که یکی از آنها در تنگراه و با اعتبار پیش بینی شده بیش از ۴ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

وی همچنین از بهسازی محور فارسیان با اعتبار ۵ میلیارد تومان و ورودی شهر گالیکش با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بعنوان اقدامات در دست اجرای دیگر در شهرستان نام برد.

به گفته مصدقی، بهسازی  ۵ کیلومتر از محور جنگل گلستان هم انجام شده و ۱۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

شهرستان گالیکش  به تازگی بعنوان یکی از نمایندگی های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان معرفی شده و ۲۵۵ کیلومتر از راههای استان را تحت پوشش دارد.

پیش از این شهرستان گالیکش تحت پوشش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مینودشت قرار داشت.