شناسهٔ خبر: 141616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نرخ بلیت اتوبوس محور شهرکرد به شلمچه اعلام شد

نرخ بلیط اتوبوس محور شهرکرد به شلمچه اعلام شد معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری نرخ بلیت اتوبوس محور شهرکرد به شلمچه را از ۴۲۰ هزار تومان تا ۶۸۰ هزار تومان متناسب با نوع اتوبوس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی(اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری) حسین مالکی، معاون حمل‌ونقل این اداره‌کل در جلسه کمیته حمل‌ونقل سوخت که یکی از کمیته‌های ستاد اربعین استان است، گفت: دو دستگاه جرثقیل برای استقرار در مرز، احداث ۳ موکب در محل‌های گوشنگلی، کوشکی و کارون ۴ برای پذرایی از زائران، فعال بودن راهدارخانه‌ها، گشت‌های راهداری و ایجاد تعمیرگاه‌های جاده‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران حماسه اربعین پیش‌بینی شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در جلسات قبلی مقرر شده که ساعت کاری رانندگان از ۹ ساعت به ۱۲ ساعت ارتقاء یابد همچنین مقرر شد ۲.۵ برابر سوخت مازاد به ناوگان و مشوقات به رانندگان پرداخت شود.

مالکی اظهار کرد: نرخ بلیت سفر به سمت مرز این استان مشابه نرخ استان اصفهان است یعنی بلیت خودروهای ۲۵ صندلی ۶۸۰ هزار تومان، نرخ بلیت خودروهای ۳۰ نفره ۵۴۰ هزار تومان و نرخ بلیط اتوبوس‌های ۴۲ نفره ۴۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

جعفر مردانی، کارشناس مدیریت بحران استانداری استان نیز در ادامه این جلسه گفت: در جلسات کمیته زیرساختی که به مدیریت استاندار برگزار شد مقرر گردید که ۳ دستگاه تانکر سیار، یک دستگاه یخ‌ساز و ماشین یخچال‌دار به ستاد عتبات و عالیت معرفی شوند که این امر محقق شد، همچنین زمین واقع در شلمچه که تحت عنوان مجتمع خدمات رفاهی بود در حال آماده‌سازی است.