شناسهٔ خبر: 141645 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در بندر چابهار

بازدید رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار ، از سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بنیاد در ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی غلات در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جریان بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار ، از سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بنیاد در ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی غلات در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از بازدید از اسکله‌ها و تجهیزات و زیرساخت‌های طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، در جلسه بررسی تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری گفت: برخی شرکت‌های این بنیاد در بندر شهید بهشتی حضور فعال دارند و این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف در حال سرمایه‌گذاری هستند.

وی افزود: در جلسه سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به چابهار مصوب شد بنیاد مستضعفان در مرحله اول، سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در بخش پایانه غلات این بندر با هدف تامین امنیت غذایی کشور داشته باشد و در مراحل بعد در بخش های دیگر بندر شهید بهشتی نیز سرمایه‌گذاری نماید.