شناسهٔ خبر: 141655 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی عنوان کرد؛

سرمایه‌گذاری ۵۳ هزار میلیارد تومانی سازمان بنادر در حوزه توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها

ببینید | نشست خبری مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه‌گذاری ۵۳ هزار میلیارد تومانی این سازمان در بخش توسعه زیرساخت‌ها خبر داد و گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری، ۳۰ پروژه به ارزش ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که ظرف امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه‌گذاری ۵۳ هزار میلیارد تومانی این سازمان در بخش توسعه زیرساخت‌ها خبر داد و گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری، ۳۰ پروژه به ارزش ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که ظرف امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو هیات عامل و معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در حوزه توسعه بنادر کوچک و فعالیت‌های اقتصاد مردمی با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی، ۳۱ پروژه به ارزش ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

عضو هیات عامل سازمان بنادرودریانوردی اضافه کرد: همچنین ۱۹۲ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ارتقای توان عملیاتی بنادر سرمایه‌گذاری شده است که ظرف امسال و سال آینده با بهره‌برداری می‌رسد.

فتحی گفت: سازمان بنادر در جهت توسعه و تقویت صنایع دریایی، ساخت ۴۹ شناور عملیاتی مورد نیاز در بنادر از طریق توان داخلی کشور را به ارزش ۱۳۴ میلیون یورو سفارش داده است که در دست انجام است.