شناسهٔ خبر: 141660 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور امور بانوان و خانواده خبر داد:

رشد بیش از ۷ درصدی مدیریت بانوان در وزارت راه و شهرسازی

انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده از رشد ۷.۲۷ درصدی مدیریت بانوان در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده از رشد ۷.۲۷ درصدی مدیریت بانوان در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

سید جوادی افزود: با عنایت به سیاست‌های دولت سیزدهم به جهت استفاده از ظرفیت بانوان در تصمیم گیری و تصمیم سازی در تمام عرصه‌های حکمرانی و از زمان سکانداری دکتر بذرپاش در وزارتخانه حساس راه و شهرسازی و صدور دستور ایشان در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مبنی بر اهمیت و انتظار ارتقای معنوی و کاری بانوان وزارت متبوع در مدت زمان کوتاه به حول قوه الهی رشد جایگاه بانوان در سطوح مدیریتی میانی ۵.۲۴ درصد و در پایه ۷.۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار بانوان در سازمان‌ها و شرکت‌ها متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با ۳۶ نفر مدیر میانی و ۸۷ نفر مدیر پایه و سازمان هواشناسی با ۱ نفر مدیرعالی، ۱۷ نفر مدیر میانی و ۱۰۴ نفر مدیر پایه است و در سطح ادارات کل راه و شهرسازی به ترتیب متعلق به اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان، خوزستان و گیلان است.

سیدجوادی همچنین اظهار کرد: مطابق با تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش مشارکت بانوان انتظار می‌رود با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع، سهم مناصب مدیریتی بانوان افزایش بیشتری پیدا کند.