شناسهٔ خبر: 141663 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۹۶ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی در حوزه راهداری به شهرستان اشنویه محقق شده است 

46A3CFED-2844-46CD-8013-BF26A6F8AEB8.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از روکش آسفالت محور های اصلی شهرستان اشنویه به عنوان اولویت اول راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به شاخص بسیار بالای شهرستان اشنویه در آسفالت محور های روستائی بالای ۲۰ خانوار،  اولویت اصلی ما در این شهرستان روکش آسفالت محور های اصلی ست

 آرامون افزود: بیش از ۸ کیلومتر از محور ارومیه به اشنویه از روکش آسفالت بهره مند شده است و عملیات اجرائی ۲ کیلومتر دیگر انجام خواهد شد و نزدیک به ۱۲ کیلومتر از راه های فرعی و روستائی این شهرستان نیز روکش آسفالت شده اند.

وی ادامه داد: اشنویه جزو شهرستان هایی است که مصوبات سفر مقام عالی استان در آن ۹۶ درصد محقق شده است و تا پایان فصل کاری از حیث مصوبات این شهرستان سفید خواهد شد.

آرامون خاطر نشان کرد: در راستای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی ۲ نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی شهرستان اشنویه در محور اشنویه به پیرانشهر و ارومیه به اشنویه به صورت کامل حذف شد و خط کشی محور های مواصلاتی و تابلو گذاری در محور ها با سرعت ادامه دارد و  همچنین عملیات اجرائی پل دو دهانه پوش آباد نیز در آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آخر گفت: شهرستان اشنویه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و با توجه به پارامتر های انجام گرفته جزو رتبه های برتر در سطح استان خواهد بود