شناسهٔ خبر: 141702 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد؛

لزوم فضاسازی متناسب با عملیات اربعین در فرودگاه‌های کشور

رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت فضاسازی متناسب با عملیات اربعین در فرودگاه‌های عامل این ایام، بر حفظ اصل یکپارچگی و ایجاد وحدت رویه میان فرودگاه‌های اعزام‌کننده زائر به عتبات عالیات تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا کارگر در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور که به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام اربعین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و زائران پرشماری از مسیر هوایی خود را به اجتماع عظیم اربعین می‌رسانند، نقش روابط‌عمومی‌ها در طول این عملیات پررنگ بوده و مسئولان این حوزه باید سهم خود را در خدمت‌رسانی به زائران حسینی به‌نحو شایسته ایفا کنند.

وی با اشاره به تاکید ویژه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بر اهمیت توجه به مناسبات ملی و مذهبی در فرودگاه‌های کشور گفت: ایجاد وحدت رویه، رعایت اصل یکپارچگی و اجرای ایده‌های جدید و در خور شان مسافران اربعین از سیاست‌های مهم روابط‌عمومی در طول عملیات اربعین است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه مردم به محض ورود به فرودگاه باید خدمات و مناسبات مختلف را لمس کنند، گفت: مسئولان روابط‌عمومی از هم‌اکنون مناسبات ملی و مذهبی ماه‌های آینده را پیش‌بینی و با اعلام برنامه‌های خود در این مناسبات در اندیشه تدارک فضایی متناسب با ایام خاص با اجرای برنامه‌های متنوع باشند.

کارگر ضمن حمایت از مطالبات مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور گفت: اعتبارات مورد نیاز و درخواستی مسئولان روابط‌عمومی باید احصاء شود، اما انجام امور و برنامه‌ها را نباید منوط به تحقق اعتبارات مالی کرد بلکه باید در مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود گام برداشت.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات روابط‌عمومی‌ها مربوط به چالش کمبود نیرو است، مسئولان این حوزه باید به‌دنبال استفاده از ظرفیت علاقه‌مندان به کار روابط‌عمومی در داخل مجموعه فرودگاه و نیز برون سپاری امور به متخصصان خارج از فرودگاه باشند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها در پاسخ به دغدغه مسئولان این حوزه در خصوص برزمین ماندن حق مسئولیت نیروهای روابط‌عمومی در فرودگاه‌های کشور گفت: با جدیت به‌دنبال ایجاد ساختار سازمانی روابط‌عمومی هستیم تا با تحقق این مهم مسئولان و نیروهای روابط‌عمومی نیز از حقوق لازم بهره‌مند شوند.

کارگر در پایان با اشاره به لزوم انتشار اخبار مهم در پرتال شرکت فرودگاه‌ها، خاطرنشان کرد: به‌زودی سیاست‌های خبری روابط عمومی در چارچوب مشخص به فرودگاه‌ها ارسال می‌شود تا مطابق آن سیاست، اخبار تولید و منتشر شود.

در این جلسه که باحضور ویدیوکنفرانسی مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور برگزار شد، هریک از حاضران به بیان مطالبات و دیدگاه‌های خود پرداختند و از مهم‌ترین مطالبات آن‌ها می‌توان به موضوع حق مسئولیت و بودجه روابط‌عمومی اشاره کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در این جلسه مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های زاهدان، کرمان، اهواز، همدان، کرمانشاه، ایلام،  مهرآباد، بیرجند، ساری، بوشهر، شهرکرد، ارومیه، اصفهان، شاهرود، اراک، زنجان، سمنان، شیراز، تبریز، اردبیل، مشهد و سبزوار حضور داشتند.