شناسهٔ خبر: 141711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ‌زنی دومین نمازخانه مستقل چهارمحال وبختیاری در هفته دولت

کلنگ‌زنی دومین نمازخانه مستقل چهارمحال وبختیاری در هفته دولت معاون فنی و ساخت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های چهارمحال و بختیاری گفت: دومین نمازخانه مستقل استان در محور شهرکرد- اصفهان جنب پلیس‌راه فرخشهر به مساحت ۳۰۰ متر درهفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی(اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری) سید مهدی مرتضوی‌زاده، معاون فنی و ساخت راه‌های روستایی این اداره‌کل گفت: دومین نمازخانه مستقل استان در محور شهرکرد- اصفهان جنب پلیس‌راه فرخشهر به مساحت ۳۰۰ متر درهفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون فنی و ساخت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های چهارمحال و بختیاری افزود: مدت اجرای این پروژه یک ساله است که با اعتبار ۵ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه شامل یک اتاقک نگهبانی، نمازخانه برادران، نمازخانه خواهران، یک فروشگاه ۹ متری و سرویس بهداشتی شامل وضوخانه و ۶ چشمه دستشویی است.

مرتضوی‌زاده اظهار داشت: اولین نمازخانه مستقل نیز در سه‌راهی گوشکی ساخته شده که به محض دریافت مجوز حفاری چاه آب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این نمازخانه مشکل آب دارد، گفت: مکاتبات لازم با شرکت آب‌وفاضلاب انجام شده است اما با وجود تخصیص برداشت ۲ اینچ آب هنوز اجازه حفاری به این مجموعه داده نشده است اما نمازخانه دوم هیچ مشکلی از لحاظ زیرساختی ندارد.