شناسهٔ خبر: 141721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان مطرح شد؛

واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان

اسماعیلی مدیر کل زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده اشاره کرد و گفت: در این راستا در فاز اول در محدوده اراضی کوی زیتون ۴۰۰ قطعه زمین به متراژ ۱۸۰ متر مربع به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز شنبه در جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن استان در محل استانداری زنجان به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده اشاره کرد و گفت: در فاز اول در محدوده اراضی کوی زیتون ۴۰۰ قطعه زمین به متراژ ۱۸۰ متر مربع به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان تحویل داده خواهد شد و طی سال گذشته هم سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند سه قلو تحویل داده شد. 

در ادامه استاندار زنجان از سفر وزیر راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش به استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد زیادی از واحدهای مسکونی در قالب های مختلف شهری و روستایی توسط وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان واگذار می شود. 

محسن افشارچی ابراز کرد: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده بسیار پای کار است و برای تحقق این برنامه مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان ۴۰۰ قطعه زمین در محدوده اراضی کوی زیتون در غرب شهر زنجان به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت و خانواده واگذار می شود، گفت: اجرای این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان با مدیریت خوبی در حال انجام است.

استاندار زنجان تاکید کرد: در این سفر وزیر راه و شهرسازی از پروژه های بخش راه در استان زنجان هم بازدید خواهند کرد.