شناسهٔ خبر: 141726 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

نصب راه بند دفنی ضد تروریستی و درب ریلی در فرودگاه شهدای زابل/ نصب تابلوهای راهنما و نشانگر فرودگاه زابل

خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از نصب راه بند دفنی ضد تروریستی و درب ریلی و همچنین نصب تابلوهای راهنما و نشانگر در فرودگاه شهدای زابل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی راه بند دفنی ضد تروریستی و درب ریلی در ورودی فرودگاه زابل نصب شد.

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان با اعلام این خبر گفت: با هدف ضریب ایمنی و امنیتی بالا و مستهلک بودن درب‌های قدیمی، راه بند دفنی ضد تروریستی و درب ریلی ورودی و خروجی بلوار اصلی فرودگاه زابل خریداری و نصب شد.

خسروی بنجار افزود: این پروژه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت مهندسین تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین با هدف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و در راستای تسهیل در هدایت مسافرین، زیباسازی، یکپارچگی و همچنین مطابق با استانداردهای بین المللی تابلوهای راهنما و نشانگر ترمینال های فرودگاه زابل نصب شد.

خسروی بنجار در ادامه افزود: این طرح شامل تابلوهای سردرب ورودی، سردرب اتاق‌ها و تابلوهای راهنمای مسافرین در ترمینال‌ها و اماکن فرودگاهی بر اساس آخرین استانداردهای روز طراحی ،ساخت و نصب شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی زاهدان وی در پایان اظهار کرد: این طرح از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است.