شناسهٔ خبر: 141787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی ضمن محکومیت شدید حادثه تلخ تروریستی شاهچراغ، شهادت هموطن عزیز را تسلیت گفت و برای مجروحین آرزوی سلامتی ابراز کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی ضمن محکومیت شدید حادثه تلخ تروریستی شاهچراغ، شهادت هموطن عزیز را تسلیت گفت و برای مجروحین آرزوی سلامتی ابراز کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دست پلید دشمنان ملت ایران‌زمین از آستین کفار و ملهدین بدتینت داعشی بیرون زد؛ و آستان پاک حضرت احمدبن‌موسی (ع) را به خون جوانان و مؤمنین این سرزمین آغشته ساخت. 
یکبار دیگر در کمتر از یکسال از حمله بدتینتان به آستان مقدس شاه‌چراغ بازهم ملعونی دیگر، با نیّت شیطانی وارد بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن‌موسی(ع) شد و ۸ تن از عزیزان هم‌میهن را به خاک‌ و خون کشید که از این بین یکی از این نازنینان به درجه رفیع شهادت رسیدند. 
اینجانب به نمایندگی از راهداران خدوم استان مرکزی، ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی، برای مصدومین آرزوی شفای عاجل و برای بازماندگان، آرزوی صبر و سلامتی را از ایزد منان مسئلت میکنم‌.