شناسهٔ خبر: 141788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه ساخت راه روستایی «فرک - چالمیان» در شهرستان کمیجان به بهره‌برداری رسید

محمد محسنی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام عملیات اجرایی پروژه ساخت راه روستایی فرک - چالمیان در شهرستان کمیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «محمد محسنی» معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های ساخت راه روستایی در استان مرکزی گفت: پروژه ساخت راه روستایی فرک - چالمیان پس از ۱۶ سال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت و اولویت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دولت سیزدهم، پروژه ساخت راه روستایی فرک - چالمیان که سال ۱۳۸۶ شروع شده بود با جدیت بکار گرفته شده پس از ۱۶ سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته محسنی طی یکسال اخیر عملیات زیرسازی و آسفالت یک هزار و ۷۰۰ متر از این محور به عرض ۵/۵ متر انجام شد تا کل طول مسیر در این محور از راه آسفالته برخوردار شود.

وی در ادامه اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت راه روستایی مهدی آباد نیز در شهرستان کمیجان در حال اجرا می‌باشد که طی روزهای اخیر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ساخت راه روستایی «وفس - آقچه قلعه» و «امامزاده عباس - یاسبلاغ» از دیگر پروژه‌های ساخت راه روستایی است که در شهرستان کمیجان در حال فعالیت است.