شناسهٔ خبر: 141826 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پایگاه خبری وزارتخانه مطرح کرد؛

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرجع معتبر رسانه‌هاست

ببینید| بازدید معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از پایگاه خبری وزارتخانه معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و مدیران این بخش ضمن حضور در پایگاه خبری این وزارتخانه و تبریک روز خبرنگار، این رسانه را مرجع معتبر اخبار حمل‌ونقل برای مردم و رسانه‌ها دانستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی به همراه محسن صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره‌وری حمل‌ونقل، امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی و حمید میرزا حسین مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقل با حضور در پایگاه خبری این وزارتخانه ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف این رسانه از تلاش‌های همکاران در این مجموعه خبری قدردانی کرد.

افندی‌زاده در این بازدید، از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به عنوان مرجع رسمی مردم و رسانه‌ها یاد کرد و گفت: این موضوع اهمیت و حساسیت کار در این بخش را دو چندان می‌کند.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، روابط عمومی و مجموعه رسانه‌ای را صاحب و خالق ایده در تولید اخبار در قالب‌های متفاوت دانست و افزود: پایگاه خبری با تولید تعداد زیادی خبر، اینفوگرافی، ویدیو و ... در روز و انتشار هفته‌نامه یکی از فعال‌ترین بخش‌های وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌آید و در سال‌های اخیر نیز رشد قابل توجهی داشته است.

وی در پایان بر جایگاه والای خبر و رسانه تاکید و از تلاش‌های همکاران در این مجموعه خبری قدردانی کرد.