شناسهٔ خبر: 141845 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان یزد اعلام‌کرد؛

تمدید گذرنامه زائران کربلا در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد آمادگی از کامل این فرودگاه جهت افزایش پروازهای عتبات در این ایام خبر داد و گفت: گذرنامه زائران کربلا در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد تمدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد در جریان بازدید از فرآیند تمدید گذرنامه زائران کربلا در فرودگاه بین المللی یزد گفت: جهت تسهیل در روند سفر زوار کربلای معلا در ایام اربعین، مراجعه کنندگان برای تمدید گذرنامه به ترمینال پروازهای خارجی( شماره ۲) فرودگاه بین المللی شهیدآیت الله صدوقی یزد حضور یابند.

وی با اعلام این خبر افزود: ای فرایند انجام می‌شود تا زائران با درج مهر تمدید، بتوانند به سفر اربعین مشرف شوند که در این راستا  مدیریت گذرنامه استان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در خدمت شهروندان هستند.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد از برنامه ریزی و اعلام آمادگی کامل این فرودگاه جهت افزایش پروازهای عتبات در این ایام خبر داد و گفت: فرودگاه بین المللی یزد با آمادگی کامل به استقبال زائرین اربعین خواهد رفت و تمام امکانات جهت تسهیل در سفر زوار آماده است.

دهقان منشادی خاطر نشان کرد: موکب شهیددانش پرور در فرودگاه برای پذیرایی از زائران و مستقبلان در این ایام برپا می‌شود.