شناسهٔ خبر: 141849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین در البرز

پیش فروش بلیت اربعین پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از روز شنبه، ۲۱ مرداد همزمان با سراسر کشور در استان البرز آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز) میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از روز شنبه، ۲۱ مرداد در استان البرز آغاز شده، اظهار کرد: در اربعین سال گذشته بیش از ۱۹ هزار زائر از البرز با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند و باتوجه به محدودیت پروازی در ایام اربعین، بیش از ۹۵ درصد زائران به صورت زمینی به عراق سفر می‌کنند.

قدمی توضیح داد: اعزام زائران اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد و در ایام اجرای طرح اربعین حسینی، درجهت افزایش ظرفیت ارائه خدمت به مسافران محترم فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی به شکل دربستی ممنوع است و ارائه خدمات صرفا در قالب سفرهای انفرادی و گروهی خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تاکید کرد: برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از تمامی ظرفیت‌های استان برای جابه‌جایی زائران استفاده خواهیم کرد، بنابراین رعایت مقررات ابلاغی و شیوه‌نامه مربوطه را از مدیران عامل شرکت‌های مسافری در راستای تکریم زائران استان خواستاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصورت مشاهده و یا گزارش تخلف از سوی شرکتهای مسافربری مراتب بررسی و براساس ظرفیت کمیسیون  ماده ۱۲ مربوط به تخلفات شرکت‌ها، با آن‌ها برخورد می‌شود.