شناسهٔ خبر: 141887 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام خبر داد؛

برقراری پرواز های فوق العاده «هما» در فرودگاه ایلام از ۲۷ مرداد

ایران ایر سرپرست فرودگاه شهدای ایلام از برقراری ۳ پرواز فوق العاده «هما» در فرودگاه ایلام در آستانه اربعین حسینی خبر داد که اولین پرواز ۲۷ مردادماه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وحید فروغی زاد سرپرست فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در آستانه اربعین حسینی برای تسهیل سفر زائران حسینی به عتبات عالیات علاوه بر پرواز برنامه ای، ۳ پرواز فوق العاده نیز در مسیر تهران به ایلام و بالعکس برنامه ریزی کرده است.

فروغی زاد افزود: اولین پرواز فوق العاده این مسیر با شماره پرواز ۳۴۹۱ در روز ۲۷ مرداد ماه سال جاری در ساعت ۵ و ۲۵ دقیقه بامداد از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ایلام انجام می‌شود و بازگشت این پرواز در همان روز با شماره ۳۴۹۰ در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه بامداد فرودگاه ایلام را ترک می‌کند.

وی ادامه داد: دومین پرواز فوق العاده با شماره ۳۴۹۱ در روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه سال جاری در ساعت ۵و ۲۵ دقیقه فرودگاه‌ مهرآباد را ترک و در ساعت ۷ و ۱۵دقیقه وارد فرودگاه ایلام می‌شود.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام با بیان این‌که بازگشت این پرواز با شماره. ۳۴۹۰ در همان روز در ساعت ۷و۵۰ از فرودگاه ایلام به مقصد مهرآباد انجام می‌شود، گفت: سومین پرواز در ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با شماره ۳۵۰۷ در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد پرواز و در ساعت ۱۸ و۲۰ دقیقه وارد فرودگاه ایلام‌می‌شود.

همچنین بازگشت این پرواز در همان روز با شماره ۳۵۰۶ در ساعت ۱۹ فرودگاه ایلام را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه ایلام فروغی زاد در خاتمه تصریح کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته از تهران به مقصد فرودگاه شهدای ایلام پرواز برقرار می‌کند.