شناسهٔ خبر: 141919 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گرفت؛

مدیرفرودگاه خرم آباد شنونده انتقادات و پیشنهادات مسافران

دیدار کاملی مدیرفرودگاه خرم آباد به منظور تکریم ارباب رجوع با حضور میان مسافران این فرودگاه به سوالات، انتقادات و پیشنهادات آنها پاسخ داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی کاملی مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد با حضور میان مسافران این فرودگاه به سوالات، انتقادات و پیشنهادات آنها پاسخ داد. 

کاملی با حضور در ترمینال فرودگاه و دیدار چهره به چهره با مسافران در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی پاسخگوی آنها بود.

نظرسنجی در خصوص خدمات فرودگاه و نحوه برخورد کارکنان مساله مورد تأکید کاملی بود و در این راستا پیشنهادات مسافران را برای ارتقای خدمات فرودگاه و رفاه بیشتر آنها جویا شد.

گفتنی است مواردی مانند دلیل تأخیر در برقراری برخی پروازها، هزینه های بلیط، اعلام قبلی شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر لغو پروازها همچنین استقرار و نوع فعالیت آژانس های هواپیمایی از دیگر مطالب مطرح شده از جانب مسافران بود که توسط مدیر فرودگاه خرم آباد پاسخ داده شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه خرم آباد کاملی در حاشیه این برنامه تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به نحو احسن از وظایف مدیران و کارکنان ادارات است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا پیشنهادات و انتقادات امروز مسافران در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم، بررسی می شود.