شناسهٔ خبر: 141951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال اعلام کرد؛

اصلاح و بازسازی بیش از ۸۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در شهرستان خلخال

بهسازی و روکش آسفالت میامی _جاجرم رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: بیش از ۸۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه شهرستان خلخال در ۴ ماهه گذشته اصلاح و بازسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل، معروف خسروی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال در بازدید از محور خلخال –اسالم با بیان اینکه در مدت یاد شده ۷ هزار متر مکعب عملیات لکه گیری و رفع چاله در راههای اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده گفت:در این مدت راهداران ۴۶۰ متر مربع قشر رگلاژی ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار و۸۰۰ متر مکعب از راههای شنی و شانه راهها در ۴ ماهه گذشته شن ریزی شده تصریح کرد:در مدت یاد شده راهداران ۱۲۱ دستگاه از پل ها را تنقیه ولایروبی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال در ۴ ماهه گذشته  ریگلاز و تسطیح ۷۶۸ کیلومتر از راههای شنی را در شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:راهداران در محورهای اصلی، فرعی وروستایی این شهرستان ۲۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری انجام داده اند.

خسروی در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاز هزار و۴۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی ،فرعی و روستایی شهرستان خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده بیش از ۲۱ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچها توسط راهداران انجام شده است.