شناسهٔ خبر: 141955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان :

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از دستگاههای برتر در دولت سیزدهم است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه خدمات دهی به مردم ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه خدمات دهی به مردم ابراز رضایت کرد.

حجت الاسلام یوسف جمالی با حضور در دفتر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: رویکرد دولت مردمی ایران قوی خدمت بی منت به جامعه است و در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جزو دستگاههای شاخص محسوب می شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت تاکید کرد: این هفته فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان عملکرد دستگاههای اجرایی است که باید مغتنم شمرد.

وی افزود: در حال حاضر که درگیر جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان هستیم، جهاد تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کرده و به همین دلیل رهبر انقلاب روی این مهم تاکید دارند.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: این نقش طبعاً در دولتی که مردمی بودن و عدالت محوری را بر تارک برنامه‌ های خود نشانده، از اهمیت بیشتری برخوردار است و انتظار می رود همه دستگاهها در این خصوص گام های موثری بردارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز در این نشست گفت: این اداره کل بیش از ۷۲ خدمت به مردم ارائه می کند و خود را ملزم به اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی بویژه در تسهیل  و ارائه خدمات به مناطق محروم  و کمتر توسعه یافته می داند .

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اجرایی شدن همه مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان، تاکید کرد: با بهره برداری بخشی از این پروژه ها در سالجاری، مردم از شیرینی این خدمات برخوردار خواهند شد.

اخترشناس یادآور شد: بخشی از اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم جزو مطالبات دیرینه مردم بوده که احداث پل جایگزین روستای درودگاه دشتستان، پل سیدرضا گناوه، ایمن سازی پیچ های جاشک و میدان گازی در کنگان و شروع روکش محورهای شریانی از  آن جمله می باشد.

وی با اشاره به فعالیت های این اداره کل در آستانه پیاده روی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت های ناوگان و جاده ای برای سفر ایمن عاشقان اباعبدالله حسین (ع) بکار گرفته ایم تا انشالله امسال شاهد بهترین خدمات به زائران باشیم.