شناسهٔ خبر: 141988 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در نشست هم اندیشی پروازهای فوق العاده عتبات از فرودگاه شهدای شاهرود مطرح شد؛

برقراری پرواز عتبات از فرودگاه شاهرود از ۱۲ شهریور ماه

جلسه فرودگاه شاهرود در نشست هم‌اندیشی برقراری پروازهای فوق العاده عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود، تاریخ پروازهای رفت این فرودگاه به مقصد عتبات عالیات مشخص شد که پرواز های رفت در تاریخ های  ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه و پرواز های برگشت  ۱۷ و ۱۸ شهریور انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه شاهرود نشست هم اندیشی برقراری پروازهای فوق العاده عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود برگزار شد.

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی پرواز های فوق العاده عتبات عالیات با حضور علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، بهرام کوزه چی نسالیان مدیریت فرودگاه و مسئولین شهرستان‌ها در محل ترمینال فرودگاه برگزار شد.

در این راستا نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی  از نهایی شدن برقراری پرواز های مستقیم شاهرود به عتبات عالیات خبر داد.

وی با بیان اینکه پرواز های رفت در تاریخ های  ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه و پرواز های برگشت  ۱۷ و ۱۸ شهریور انجام خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به مطالبات و درخواست های مردمی ظرفیت اعزام زائرین امسال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

در پایان نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف فرودگاه بازدید کرده و مدیر فرودگاه نیز گزارشی از روند و اقدامات صورت پذیرفته و آمادگی فرودگاه ارائه کرد.