شناسهٔ خبر: 142011 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد؛

ارائه خدمات فناورانه و استاندارد در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارائه خدمات فناورانه و استاندارد حرف اول را در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌زند و سلامت کار خط قرمز ما است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه شورای فنی شرکت که با حضور مدیران ستادی و مدیران استانی به صورت آنلاین برگزار شد گفت: حجم عملیات ارتقاء کیفیت که در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی 4 ماه نخست امسال انجام شده است ، با تلاش جهادی انجام شده است بیش از 50 درصد نسبت به  دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

کیانپور با اشاره منویات رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت تسریع توسعه سواحل کشور از  ورود تخصصی شرکت آزمایشگاه به ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی به این حوزه  گفت: کارهای اثر بخش بزرگی در این بخش توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سواحل جنوبی کشور انجام شده است ولی باید گام‌های بزرگتر و اثر بخش‌تری را در همکاری با شرکت ملی مهندسی نفت و سازمان بنادر و دریانوردی و سایر متولیان این بخش تعریف کنیم و نقش آفرینی بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: این عملکرد مسئولیت ما را در ارائه خدمات مطلوب و استاندارد مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی بیشتر کرده و باید در تمام خدماتی که ارائه می‌کنیم مشتری مداری، صداقت، صحت عملکرد، دقت و زمان‌بندی را مد نظر قرار داده و طبق قرارداد، خدمات آزمایشگاهی را به کارفرما ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: با برنامه‌ریزی که شده طی ماه‌های آینده با ورود به بازارهای جدید سهم بیشتری از بازار را بدست خواهیم آورد.

کیانپور با اشاره به حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در توسعه و تجهیز شرکت به فناوری‌های نوین و خرید تجهیزات گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تجهیز مراکز استانها و مناطق به فناوری‌های نوین و تجهیزات آغاز شده است و مراکز مناطق بزودی به تجهیزات تخصصی انجام آزمایشات عملکردی قیر (PG) مجهز می‌شوند و با تکمیل تجهیزات نوین و خاص، سهم بیشتری از بازار باید در اختیار مراکز استان‌ها قرار گیرد.

بنابراین گزارش در این نشست فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی و همچنین خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از عملکرد بخش‌های خود ارائه کردند و برنامه‌ آینده  استان‌ها را دریافت و مورد بررسی قرار دادند.