شناسهٔ خبر: 142014 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

همکاران آزاده از افتخارات شرکت فرودگاه‌ها هستند

جلسه شرکت فرودگاه ها معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، همکاران آزاده را از افتخارات این شرکت دانست و گفت: مفتخر به داشتن همکاران ایثارگر، جانباز و آزادگانی دارای سابقه اسارت‌ طولانی هستیم که عمده آن‌ها دارای تحصیلات عالیه‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، همکاران آزاده را از افتخارات این شرکت دانست و گفت: مفتخر به داشتن همکاران ایثارگر، جانباز و آزادگانی دارای سابقه اسارت‌ طولانی هستیم که عمده آن‌ها دارای تحصیلات عالیه‌اند.

نخجوانی همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در مراسم گرامیداشت آزادگان شرکت فرودگاه‌ها، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان توام با برکات پرشماری است که خود را از آن محروم نمی‌کنیم.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به مشهد مقدس و دیدار با خانواده شهید همکار به منظور تجلیل از مقام این شهید گفت: ما معتقدیم شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و تصمیمات ما هستند و در تمام لحظات از آن‌ها یاری می‌جوییم.

همچنین رضا علامه زاده مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم ضمن تأکید بر برگزاری مراسم‌های ویژه ایثارگران، جانبازان و آزادگان گفت: اغلب این گروه همکاران تا ۵سال آینده بازنشسته و محروم از ادامه همکاری با آن‌ها خواهیم بود.

 علامه زاده با بیان اینکه پس از بازنشستگی ایثارگران، فرزندان شهدا علمداران نیروهای انقلابی در شرکت فرودگاه‌ها خواهند بود، افزود: این شرکت از فرزندان شاهد تحصیل‌کرده و متخصص برخوردار است که توان ادامه راه پدران خود را خواهند داشت.

در ادامه این مراسم کاپیتان نخجوانی با اهدای لوح یادبود از همکاران آزاده شرکت فرودگاهها تجلیل کرد.

 به‌گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ حسین حسینی با سابقه ۳ هزار و ۶۱۷ روز اسارت، سید مسعود هاشمی تکلیمی با سابقه ۱۰ سال اسارت، عباس شهریاری با سابقه ۲۵ ماه اسارت، عباس هدایتی با سابقه هزار و ۹۳۰ روز اسارت، علیرضا امینی با سابقه ۲۵ ماه اسارت، فیاض فتحی‌پور با سابقه ۲۵ ماه اسارت، مجتبی کفاش تهرانی با سابقه ۸۰۹ روز اسارت، نیکزاد فرشچی تهرانی با سابقه ۱۰۰ ماه اسارت و سلطان‌محمد مجیدی‌فرد با سابقه ۸ سال اسارت از کارکنان آزاده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هستند.