شناسهٔ خبر: 142020 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

فصلنامه شماره ۱۲۱  " ژئوتکنیک و مقاومت مصالح" منتشر شد

کتاب یکصد و بیست و یکمین شماره فصلنامه " ژئوتکنیک و مقاومت مصالح" توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منتشر شد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک، فصلنامه " ژئوتکنیک و مقاومت مصالح" به صاحب امتیازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، با مرور تازه‌ترین محتوای علمی در خصوص مطالعات ژئوتکنیک، مکانیک خاک، مکانیک سنگ، مصالح ساختمانی(مخلوط‌های آسفالتی، بتن، قیر، سیمان و ...)،مهندسی پی و مهندسی راه و فرودگاه در ۵۸ صفحه منتشر شد.

در این شماره می‌خوانید: آشنایی با زهکش‌های افقی و بررسی تاثیر این نوع زهکش‌ها در پایداری شیب‌ها و تثبیت زمین لغزش‌ها، بررسی عددی سه بعدی پاسخ گروه شمع به علت حرکات زمین ناشی از حفاری تونل، بررسی عوامل موثر بر زمین لغزش بر اساس مدل تحلیل سلسه مراتبی در شهرستان طارم، آشنایی با مفاهیم و اهمیت تعمیر و نگهداری ابزار و تجهیزات، استفاده از آسفالت سرد دپو شده به منظور عملیات تعمیر و نگهداری روسازی در فصل زمستان.

همچنین، محمدمهدی مهرپرور، علی امیری، مهرداد میرسپاسی، سعید حجازی‌راد، هاجر قدیری، علیرضا قاسمی، لیلا یوسفی و خشایار صادقی در تهیه محتوای این شماره از فصلنامه همکاری داشتند.

علاقه مندان به اشتراک و دریافت نسخه چاپی این فصلنامه می‌توانند درخواست خود را به  واحد تحقیق و توسعه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارسال و پیگیری کنند.