شناسهٔ خبر: 142021 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

تلاش برای تقویت جایگاه نظارتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

دیدار مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در تلاش هستیم با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی نسبت به تقویت جایگاه نظارتی، اصلاح اساسنامه و ساختار و ماهیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و همچنین نظارت بر سایر آزمایشگاه‌های فعال این صنعت اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه قریب به ۷۰ سال قدمت و اعتبار پشت نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان، فناورانه و مردم پایه است و در طول این ۷۰ سال کمتر پروژه مهمی در کشور وجود دارد که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آن نقش آفرینی نداشته باشد.

کیانپور ادامه داد: این شرکت با تخصص، دانش و اعتباری که دارد امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت، افزایش ایمنی، کاهش هزینه و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی  در کشور است و توانسته به عنوان یک مرجع قابل قبول نقش آفرینی ویژه‌ای در ارتقاء کیفیت پروژه‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به موقعیت حال حاضر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در تلاش هستیم با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی نسبت  به تقویت جایگاه نظارتی،  اصلاح اساسنامه و ساختار و ماهیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به  سازمان پایش و ارزیابی کیفی پروژه‌های عمرانی و همچنین نظارت بر سایر آزمایشگاه‌های فعال این صنعت اقدام کنیم تا بتوانیم هر پروژه‌ای که در کشور تعریف می‌شود را از لحاظ کنترل کیفی و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی رصد کنیم تا در بلایای طبیعی و دیگر حوادث طبیعی بتوانیم آثار زیانبار و  تلفات مالی و جانی را به حداقل ممکن برسانیم  و شاهد بهره برداری از پروژه‌های با کیفیت‌تری باشیم .

در این دیدار سید البرز حسینی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حامی ارتقاء جایگاه  نظارتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و حاکمیتی شدن این شرکت است و هر حمایتی که نیاز باشد در جهت ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی کشور انجام خواهد داد.

بنابراین گزارش مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و عضو کمیسیون عمران مجلس راه‌کارهای لازم برای ارتقای جایگاه حاکمیتی و تبدیل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به سازمان نظارتی را مورد بررسی قرار دادند.