شناسهٔ خبر: 142053 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

وزش بادوگرد و خاک در برخی از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی

وضعیت ترافیکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از وزش بادوگرد و خاک در برخی از استان‌های سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: ترافیک  در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده ابتدای تونل البرز و حدفاصل انتهای تونل البرز تا پل زنگوله و ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند سنگین گزارش شده است. همچنین ترافیک در آزادراه تهران - پردیس محدوده جاجرود  سنگین است و تردد روان در محور هراز و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر،  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کلاک نیمه سنگین و در محور پاکدشت - تهران محدوده خاورشهر نیمه سنگین است. 

به گفته برقی، در محور تهران - شهریار محدوده شهرقدس ترافیک سنگین است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای برون شهری گفت: وزش بادوگرد و خاک در برخی از استان های سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی رخ داده است.