شناسهٔ خبر: 142067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید شد :

برنامه ریزی دقیق جهت خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و تابعه برگزار گردید خواستار برنامه ریزی دقیق جهت خدمات رسانی مطلوب برای زائرین اربعین شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان در جلسه شورای اداری که با هدف برنامه‌ریزی به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی فعالیتهای ادارات برگزار گردید ، خاطر نشان کرد: این اداره کل در راستای وظایف خود در خصوص جابجایی مسافر خاصه زائرین اربعین حسینی اقدامات و برنامه های گسترده ای را همچون سنوات گذشته در دستور کار خود دارد که با توجه به حجم بالای زائران امسال حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی آن ها اختصاص داده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت: باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن در این استان بکوشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل اروست،پل کرد خیل، پل امیرده ،پل چنگ میان و پل بلیران که سالیان سال راکد بود و مردم روستا را با  مصائب و مشکلات فراوانی دست به گریبان نمود با عزم راسخ راهداران مازندران در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

جهانیان در ادامه افزود: با توجه به تردد میلیونی در جاده های مازندران و اجرای طرح راهداری محوری در سطح محورهای استان در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم، اَشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، تعویض گاردریل با نیوجرسی، رنگ آمیزی پایه ها و نرده ها، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... باعث افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای شد.

وی گفت: باید نظارت دقیق و مستمر بر روند کاری مراکز معانیه فنی خودروها، مجتمع های خدمات رفاهی و پایانه ها توسط مسولین ذیربط این اداره کل و کارشناسان این امر انجام پذیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از روسای ادارات خواست تا در نگهداری ماشین آلات راهداری نهایت تلاش را نموده تا اقدامات بهنگام در راهداری مستمر و جاری بدون کوچکترین وقفه ای انجام گیرد.