شناسهٔ خبر: 142070 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:

ثبت رکورد ۸۵درصدی در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در بنادر بوشهر

رسوب کالا مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ثبت رکورد ۸۵درصدی در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در بنادر بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ثبت رکورد ۸۵درصدی در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در بنادر بوشهر خبر داد و گفت: به پاس عملکرد قابل توجه بنادر بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با صدور لوح تقدیرهایی جداگانه از مهرانگیز رئیس کل دادگستری، سعیدی مدیرکل تعزیزات حکومتی، شهبازی مدیرکل بازرسی، سلیمانی ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر و حسن پور دادستان و مختاری معاون دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر به عنوان مدیران موثر و همراه در سرعت بخشی به ترخیص کالاهای رسوبی قدردانی کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی به عنوان یکی از مولفه های مهم در ارزیابی عملکرد بنادر است که استان بوشهر توانسته با ثبت رکورد بالای ۸۵ درصدی در تعیین تکلیف و خروج کالاهای رسوبی در این شاخص به عنوان استان پیشتاز لقب بگیرد.

شکیبی نسب ادامه داد: ثبت چنین رکوردی بدون تردید ارمغان آور آزاد سازی ظرفیتهای انبارش کالا و در نهایت اعتماد بیش از پیش صاحبان کالا برای واردات کالا از بنادر استان بوشهر است که باید این موفقیت را حاصل همراهی شایسته و ارزشمند مدیران ذیربط در استان بدانیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در تامین نیازهای کشور و بویژه مواد اولیه موردنیاز خط تولید، اداره کل بنادر بوشهر همواره نگاهی مثبت و استراتژیک به این مقوله دارد.

وی افزود: امید است در سایه این عملکرد مثبت و همچنین ساز و کارهای حمایتی تدارک دیده برای صاحبان کالا، بنادر بوشهر بتواند افزایش عملکرد ۱۱ درصدی تخلیه و بارگیری چهار ماهه امسال را با ضرب آهنگ بیشتری تداوم ببخشند.