شناسهٔ خبر: 142084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بمناسبت ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ سالروز بازگشت آزادگان سرافرازبه میهن اسلامیمان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان شرقی)،امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت:آزادگان سرافزار پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند.

وی افزود: صلابت، ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه استکبار جهانی نشان داد.

بخشی زاده اظهار کرد:آزادگان عزیز با تأسی از حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر آزادگی، شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام و انقلاب را در جهان دربند استکبار و ستم معنا نمودند.

وی با اشاره به اینکه روز باشکوه بازگشت افتخارآفرین و پرمهر و با صلابت آزادگان عزیز را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم و بر سیره آنان در ایثار و ایثارگری در بستر فرهنگ غنی ایثار و شهادت فخر می‌ورزیم.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی  اظهار کرد: بی‌شک بخش بزرگی از استواری تاریخ باعظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران است.

وی در خاتمه گفت: در این روز بزرگ و به یاد ماندنی شأن و منزلت همه آزادگان عزیز به ویژه آزادگان  مجموعه وزارت راه وشهرسازی استان و خانواده‌های گرانقدرشان که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی رنج اسارت را به جان خریدند و همچنین یاد و خاطره همه آزادگان شهید را گرامی می‌داریم.