شناسهٔ خبر: 142142 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه‌های رامسر و نوشهر

بازدید فرودگاه رامسر طی بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه‌های رامسر و نوشهر، در هردو فرودگاه، روند اجرایی پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام، ساخت و توسعه ترمینال جدید و توسعه اپرون، ایرساید و طرح‌های بهسازی رصد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای رامسر و پس از آن فرودگاه شهدای نوشهر بازدید کرد.

نخجوانی به همراه مدیرکل حراست شرکت فرودگاه ها و سعداله وطن خواه مدیر کل فرودگاه های استان مازندران از فرودگاه شهدای رامسر بازدید کرد و با ارائه توضیحات ریاست فرودگاه به صورت میدانی از روند اجرایی پروژه های انجام شده و در دست اقدام، ساخت و توسعه ترمینال جدید و توسعه اپرون مطلع شد.

وی همچنین از واحد های مختلف هوانوردی و فرودگاهی این فرودگاه بازدید کرد.

در ادامه سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شبانه از ترمینال و ایرساید و طرح‌های بهسازی فرودگاه شهدای نوشهر بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان مازندران همچنین در جریان این سفر، وطن‌خواه ضمن همراهی، گزارش کاملی از وضعیت عملیاتی و فرودگاهی فرودگاه‌های استان را ارائه داد و در خصوص پروژه های اجرایی، همراه با توضیحات لازم، چالش های فرودگاه‌های استان در رابطه باموانع پروازی را نیز برشمرد.