شناسهٔ خبر: 142145 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از مرکز لجستیک ریلی اینچه برون

مرکز لجستیک اینچه برون مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مرکز لجستیک ریلی اینچه برون بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه امین ترقع مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، سرپرست راه آهن شمالشرق۲ و معاون فنی از مرکز لجستیک ریلی اینچه برون بازدید کردند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به استان گلستان سفر کرده بود همچنین از پایانه مرزی اینچه برون نیز بازدید کرد و گفت: برای بهره مندی از ظرفیت مرز اینچه برون و توسعه استان و استفاده از سیاست های ترکمنستان در صدور ویزا و هزینه های عبور و مرور این موضوع بسیار کارآمد خواهد بود.

بازدید از ایستگاه راه آهن مستقر در مرز اینچه برون، نشست با مسوولان گمرک و پس از این بازدیدها نشست با انجمن صنفی کارفرمایی و شرکت های حمل و نقل بین المللی استان از دیگر برنامه های سفر این هیات به استان گلستان بود.

بازدید مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از مرکز لجستیک ریلی اینچه برون