شناسهٔ خبر: 142154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در دیدار با آزادگان سرافراز :

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب نقش بسزایی داشتند

آزادگان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب نقش بسزایی داشتند و باید نسل امروز با رشادت‌های آنها به خوبی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی به همراه جانشین سپاه استان زنجان سردار ابوالفضل طهماسبی به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز آزادسازی آزادگان به میهن اسلامی ،در دیدار با هیئت مدیره  شرکت احرار و همچنین در ادامه با علی حیدری و نصرت  کرمی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند. 

در این دیدار اصغر اسماعیلی مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان،ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و تقدیر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی  ایران به برکت خون مطهر شهیدان و ایثارگری رزمندگان اسلام  امروز به استقلال و عزت رسیده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در به ثمر رسیدن آرمان‌های انقلاب نقش بسزایی داشتند،افزود: باید نسل امروز با رشادت‌های آنها به خوبی آشنا شوند و بدانند که این انقلاب به آسانی به دست ما نرسیده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،تاکید کرد: : ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ برگ زرینی از تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرگز فراموش نمی شود. 

اسماعیلی گفت: تاریخ هشت سال دفاع مقدس حماسه پایداری و رشادت های جوانانی است که سالها در اسارت رژیم عراق و دور از خانواده در غربت بودند ولی این دوری و ظلم رژیم بعثی عراق را تحمل کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند و به دست نااهلان نیفتد.  

در این دیدارها،با اهدای لوح سپاس از سه رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس قدردانی به عمل آمد.