شناسهٔ خبر: 142234 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه‌های استان مازندران مطرح شد:

تأکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بر رعایت تکریم زائران اربعین

نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به‌عنوان خادمان فرودگاهی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، حفظ حرمت و تکریم زائران اربعین را بر خود واجب می‌دانیم و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن عملیات اربعین ۱۴۰۲ تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به‌عنوان خادمان فرودگاهی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، حفظ حرمت و تکریم زائران اربعین را بر خود واجب می‌دانیم و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن عملیات اربعین ۱۴۰۲ تلاش می‌کنیم.

نخجوانی در بازدید سه روزه (۲۵ تا ۲۷ مرداد) از فرودگاه‌های استان مازندران که به‌همراه اکبر حسنی مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی انجام شد، اظهار کرد: تمام امکانات فرودگاهی پای کار عملیات اربعین آمده و می‌بایست وظیفه خود را، به‌عنوان خادمان مردم در صنعت فرودگاهی به‌نحو احسن ایفا کنیم.

وی روز چهارشنبه در نخستین مقصد سفر استانی خود به فرودگاه شهدای ساری رفت و طی بازدید میدانی از این فرودگاه، از ترمینال کنونی، سالن بهسازی شده ترمینال داخلی، محوطه‌ها و سالن ویژه مستقبلین و مشایعین ویژه عملیات حج و اربعین دیدن کرد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه بازدید از فرودگاه ساری ضمن تاکید بر اهمیت موضوع قابل لمس بودن خدمات در داخل ترمینال‌ها، گفت: مردم باید حاصل زحمات و تلاش‌های همکاران را در داخل سالن ترمینال‌ها لمس و با رضایت خاطر در فرودگاه‌ها تردد کنند.

نخجوانی در تماس تلفنی با دادستان مازندران، از آمادگی کامل فرودگاه‌ ساری برای برقراری پروازهای اربعین خبر داد.

وی در ادامه سفر استانی به مازندران، از پروژه توسعه ترمینال و اپرون، فضاهای ترمینالی و ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه رامسر بازدید و ضمن ابراز خرسندی از برخورداری این فرودگاه از مرز هوایی بر اهمیت برقراری پروازهای بیشتر تاکید کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در بازدید از فرودگاه نوشهر نیز از ترمینال و پروژه‌های درحال بهسازی این فرودگاه دیدن کرد.