شناسهٔ خبر: 142245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

ساختمان دولت شهرستان نیر در صورت تامین اعتبار امسال تکمیل می شود

ساختمان دولت شهرستان نیر در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سالجاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساختمان دولت شهرستان نیر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سالجاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل از پروژه های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین انجام شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروژه کمربندی جنوبی شهرستان نیر و احداث باند دوم محور نیر - سراب توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در حال اجرا می باشد.

وی همچنین وضعیت پروژه های در دست اجرا، ساختمان های دولتی به احداث ساختمان دولت شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی احداث این ساختمان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد می باشد و با توجه به مطالبات پیمانکار در صورت تامین اعتبار لازم، تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین ۲۱۰ واحد مسکونی در شهرستان نیر خبر داد و افزود: در این شهرستان ۶۹۷ نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کننده داریم که پس از بررسی های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

حیدری اظهار کرد: تعداد ۶۰ واحد اجرای اسکلت و دیوار چینی واحدها با ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و ۶۰ واحد دیگر توسط بنیاد مسکن استان در این شهرستان در حال اجرا می باشد و مقرر شد بنیاد مسکن استان اردبیل عملیات اجرایی احداث این واحدها را تسریع بخشند.

وی گفت: تاکنون ۱۲۷متقاضی نسبت به واریز وجه آورده بالای۴۰میلیون تومان اقدام نموده اند و با توجه به قرارداد ساخت۱۲۰ واحد منعقد شده با پیمانکار، قرارداد ارائه تسهیلات ساخت ۶۰ واحد جهت دریافت وام به بانک معرفی شده است.

گفتنی است سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در سفر به شهرستان نیر در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان ، آخرین وضعیت عملیات اجرایی آن را از نزدیک بررسی کرد.

لازم به ذکر است در دور سوم سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر با توجه به برنامه ابلاغی از سوی استانداری جهت ملاقات حضوری با ارباب رجوع، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم عزیز شهرستان قرار گرفته و به درخواست های مراجعین پاسخ های لازم ارائه و رسیدگی شد.