شناسهٔ خبر: 142278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار میز خدمت به زائران اربعین در پایانه‌ شهید کلانتری

میز خدمت به زائران حسینی همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین، میز خدمت و پاسخگویی به زائران در پایانه شهید کلانتری کرج برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز) میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای  البرز گفت: همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، این اداره‌کل برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران، به برپایی میز خدمت در پایانه شهید کلانتری کرج  اقدام کرده است.

وی هدف از برپایی میز خدمت را پاسخگویی و راهنمایی بهتر به زائران حسینی اعلام کرد و گفت: علاوه بر این با برپایی این میز راه فعالیت برخی از افراد سودجو بسته می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی و پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های زائران حسینی از دیگر کارکردهای میز خدمت است، افزود: کارشناسان این اداره‌کل  به صورت مستمر مسئول پاسخگویی به زائران هستند و زائران می‌توانند برای هرگونه درخواست راهنمایی یا رفع مشکلات احتمالی به این میز مراجعه کنند تا در اسرع وقت مشکل آن‌ها برطرف شود.

قدمی تاکید کرد: همچنین مراجع نظارتی تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی نیز به صورت مرتب از این میز بازدید و روند ارائه خدمات به زائران را کنترل می‌کنند.