شناسهٔ خبر: 142306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای سیل زده شهرستان بابل ستودنی بود

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل اظهار داشت : تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای حادثه دیده سیل مرداد ماه سال جاری در روستاهای گریوده و ورزنه شهرستان بابل و ایجاد ایمنی در راه های مذکور ستودنی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران نورالدین قاسم زاده گفت: با توجه به وقوع سیل و جاری شدن سیلاب به محورهای ارتباطی روستاهای بالادست بندپی شرقی(گریوده و ورزنه ) بطول۵کیلومتر خسارات زیادی وارد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این مطلب که بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد خسارت به راه های مذکور است ، خاطر نشان ساخت: پس از وقوع سیل و رانش در سطح محورها ، بلافاصله اکیپ و عوامل راهداری و دیگر دستگاه های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات درمحورهای مذکورمستقر و به مدت هفت شبانه روزی به طور مستمر اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی راه ها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.