شناسهٔ خبر: 142339 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :

۱۳۰ طرح در حوزه راه‌های استان بوشهر فعال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۳۰ طرح فعال در حوزه نگهداری راه‌ها از جمله روکش آسفالت، روشنایی و ایمن سازی جاده‌ها در نقاط مختلف استان در حال انجام‌ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۳۰ طرح فعال در حوزه نگهداری راه‌ها از جمله روکش آسفالت، روشنایی و ایمن سازی جاده‌ها در نقاط مختلف استان در حال انجام‌ است.

اخترشناس با حضور در نشست شورای اسلامی استان بوشهر افزود: اصلاح روکش محورهای شریانی و کریدوری استان یکی از اولویت های سالجاری استان می باشد که این عملیات تا پیش از فصل زمستان ادامه دارد و نقش مهمی در افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای ایفا می کند.

اخترشناس با اشاره به اینکه نگهداری راهها مهمترین ماموریت این اداره کل است، ادامه داد: حذف نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار می باشد که از آن جمله می توان به پیچ مخازن گازی کنگان، پیچ های جاشک، پیچ های برق در محور دالکی- کنارتخته اشاره کرد.
وی در خصوص سوال یکی از اعضای شورای اسلامی استان پیرامون سه راهی چغادک، از شروع مطالعات ساماندهی آن خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین پیرامون احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و معاینه فنی خودروهای سنگین تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای صدور مجوز به متقاضیان ارائه این خدمات نداریم، تنها شرایط ایمنی در جانمایی ها رعایت شود.
همچنین برخی از اعضای شورای اسلامی استان بوشهر از فعال بودن پروژه های راهداری استان با وجود محدودیت های اعتباری تقدیر کردند.