شناسهٔ خبر: 142361 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد؛

افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز

فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز در تیرماه امسال نسبت به مدت‌زمان مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ۵۷ هزار و ۵۱۸ مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی شیراز در تیر ماه اعزام و پذیرش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در فرودگاه شیراز طی تیرماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس همچنین اعزام و پذیرش ۵۷ هزار و ۵۱۸ مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی شیراز در تیر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

 کشاورز گفت: بر اساس آمار، در تیرماه سال جاری ۵۰۰ پرواز خارجی در ۸ مسیر بین‌المللی به ثبت رسیده که در مقایسه با ماه گذشته رشد یک درصدی داشته است.

وی با اعلام افزایش ۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر مسیرهای بین المللی در تیرماه سال جاری گفت: روند اعزام و پذیرش مسافر در تیرماه افزایشی بوده و از ۵۴ هزار و ۴۱۹ مسافر طی خرداد به ۵۷ هزار و ۵۱۸ مسافر در تیر ماه افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار داشت: مجموع بار جابجا شده در مسیرهای بین المللی، طی این مدت یک هزار و ۲۹۴ تن است که در مقایسه با خرداد ۱۴۰۲ ، افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.