شناسهٔ خبر: 142372 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری نخستین وبینار علمی-تخصصی کاربرد روش iRAP در ارزیابی ایمنی راه‌ها با حضور متخصصین بین‌المللی

وبینار اولین نشست علمی- تخصصی با عنوان کاربرد روش iRAP در ارزیابی ایمنی راه‌ها با محوریت ارائه آخرین رویکردهای جهانی در حوزه ایمنی راهها در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری (آموزشکده راهبران ) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین نشست علمی- تخصصی با عنوان کاربرد روش iRAP در ارزیابی ایمنی راه‌ها با محوریت ارائه آخرین رویکردهای جهانی در حوزه ایمنی راهها در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری (آموزشکده راهبران ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این وبینار با مشارکت دفاتر تخصصی دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه، ایمنی و ترافیک، انجمن بین‌المللی ارزیابی ایمنی راه (iRAP) و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این همایش علمی، متخصصان بین‌المللی و داخلی در حوزه راه و حمل و نقل، ادارات‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، متخصصان بخش خصوصی و دفاتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه، ایمنی و ترافیک و اعضای تخصصی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور حضور داشتند.

از مهمترین اهداف این وبینار می‌توان به بررسی آخرین رویکردها و تجارب جهانی در زمینه ارزیابی ایمنی راه‌ها و انتخاب راهکارهای فنی بهینه بمنظور ارتقاء شاخص‌های کلی ایمنی راه اشاره کرد.