شناسهٔ خبر: 142393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نگاهی به عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در دولت سیزدهم

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به نزدیکی هفته دولت و گرامیداشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر بخشی از خدمات ارائه شده دو بخش راهداری و حمل و نقل استان را طی دولت سیزدهم تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در جمع خبرنگاران قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان به مناسبت هفته دولت گفت: احداث ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی برای ۲۰ روستا و رشد دوبرابری بهسازی و روکش آسفالت و حفاظت از راههای استان از مهمترین شاخص های این دستگاه در طول دولت سیزدهم به شمار می رود.

به گفته وی، ارتقای دو برابری احداث دوربرگردان های عریض و استاندارد و افزایش طولی روشنایی ها از ۱۸۰ به ۲۶۰ کیلومتر از اقدامات بی نظیر دیگر این دولت است.

مصدقی با بیان اینکه دومین استان کشور از نظر نقاط حادثه خیز هستیم، افزود: ۹۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده استان هم در حال آشکار سازی و رفع و اصلاح معایب است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، رشد قابل توجه سامانه های ITS در جاده های استان و تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و راکد مانند روگذر فاضل آباد را پس از ۹ سال توقف بعنوان بخشی دیگر از خدمات ارزنده دولت سیزدهم بیان کرد.

مصدقی خاطرنشان کرد: توسعه ناوگان عمومی بار و بهبود ترددهای پایانه مرزی اینچه برون با برقراری روابط دوجانبه با کشور ترکمنستان نیز جزو دیگر دستاوردهای این دولت مردمی محسوب می شود.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان پوشش استحفاظی ۵۲۵۰ کیلومتر راه و نظارت بر ۸۴ شرکت حمل و نقل باری و ۷۰ شرکت حمل و نقل مسافری را برعهده دارد.