شناسهٔ خبر: 142397 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان خبر داد:

افزایش ۱۶۶ درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری در بنادر آبادان

بندر آبادان مدیر بنادر و دریانوردی آبادان اعلام کرد : در چهار ماه ابتدای سال جاری ۲۱ هزار ۴۷۶ تن کالا تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، کامبیز مالکی زاده مدیر بنادر و دریانوردی آبادان اعلام کرد : در چهار ماه ابتدای سال جاری ۲۱ هزار ۴۷۶ تن کالا تخلیه و بارگیری شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد: بر اساس گزارش سامانه آمار سازمان بنادر و دریانوردی ، عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر آبادان ، اروندکنار و بندر چوئبده طی چهار ماه سال جاری رشد ۱۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشت.

وی افزود : از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال ۲۱ هزار و ۴۷۶ تن کالا غیر نفتی در بنادر سه گانه آبادان تخلیه و بارگیری شده است که این میزان حجم از فعالیت، رشد ۱۶۶ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری را نشان می دهد.

مالکی زاده با بیان اینکه عمده فعالیت صادرات و واردات در بندر آبادان با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت و امارات صورت گرفته است گفت: در مدت یاد شده، علوفه دام، مصالح ساختمانی، کالاهای تجاری، آبزیان، لوازم یدکی و مواد غذایی از جمله کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بنادر آبادان بود.