شناسهٔ خبر: 142398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری استان مرکزی برای پاسخگویی به زائرین اربعین

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برپایی میز خدمت بمنظور ارائه خدمات حداکثری به زائران اعزامی استان مرکزی و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای ارائه خدمات حداکثری و میدانی به زائرین اربعین حسینی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت راهبران طریق کربلا در پایانه‌ مسافربری اراک با حضور مدیران، روسا و کارشناسان این اداره کل برپا شده است.

جهانی گفت: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائرین اربعین حسینی در پایانه مسافربری اراک تشکیل شده و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین نسبت به خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکت ها اقدام نموده و با هم افزایی سایر کمیته‌های ستاد اربعین استان، مراجع نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به صورت مرتب در پای این میز پذیرا و پاسخگوی زائرین و مسافران خواهند بود.

وی یادآور شد: اوج سفرهای جاده‌ای از مبادی استان مرکزی در ایام اربعین طی روزهای آتی رقم خواهد خورد؛ لذا بایستی از اکنون برنامه ریزی برای بازگشت زائران نیز در برنامه مدنظر قرار گیرد که به همین منظور میز خدمت کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان مرکزی با حضور انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر، نمایندگانی از استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در مرز مهران دایر خواهد شد تا زائران به سلامت و سهولت به این استان بازگشت داده شوند.

مسافران هنگام بازگشت می توانند با استفاده از سامانه «راوی» به آدرس Https://Ravi.rmto.ir در بازگشت از مرزها به سمت استان مرکزی با سردرگمی و معطلی مواجه نشوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: شماره تلفن شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز در اختیار زائران اربعین حسینی است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.